11 July 2012

BONDA.. (",)

9 Julai 2012.. isnin mak aku dimasukkan ke hospital sebab penat dan darah tinggi.. kena tahan.. hope mak cepat sihat.. petang tu aku, abang n kakchik g melawat mak kat Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar.. Kemarin 10 Julai 2012 kakchik g dengan mertua dia, bawa adik2.. insyaAllah hari ni aku plak nak g dengan abang.. mak tak dibenarkan balik lagi walaupun darah dah tak tinngi dah.. masalah penat plak.. ntah kna tahan sampai bila.. aku doakan yang terbaik buat mak.. buat sesapa yang baca blog aku jom doa sesame yer.. aku malas nak post dalam fb.. ntah np.. biar jela hal ni jadi masalah keluarga.. kenapa aku tulis dalam blog plak? Bagi aku blog ni umpama diary umum aku.. takkan ada semua yang baca apa yang aku tulis.. hanya segelintir yang sudi ja.. itu lebih buat aku selesa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™