24 July 2012

UPDATE DAH.. SECARA RINGKASNYA.. (",)

21 Julai 2012 sabtu.. 1st day posa.. Alhamdulillah.. 

Baby girl.. comey sangat.. alhamdullah.. aku dapat adik pompuan..hihi.. mak aku terpaksa lahir dgn pembedahan.. baby n mak ada prob.. Alhamdulillah semuanya selamat.. 17.Julai.2012.. Selasa..  Gambar ada dalam fon.. malas sangat nak blutut.. huhu.. 

22 Julai 2012 ahad.. mak dapat balik..

Wahh.. hepi sangat mak dapat balik dah.. mak tak bp sihat lagi.. huhu.. kna g cek paru2.. jantung.. macam2 la.. hari2 doa bagi mak sihat.. bestnya dapat baby kecik.. maklumla dah layak jadi mak budak dah.. sifat keibuan tu dah ada.. last aku dapat adik kecik waktu aku darjah 4, tahun 1999.. adik aku skang dah 13 tahun dah.. Nasihah.. bila dapat adik baby yang kecik ni.. wah bestnya rasa..

23 Julai 2012 isnin.. dapat tau something..

Emm.. sedih la.. macam2 dapat tau, benda yang aku tak tau selama ni.. dugaan kan.. tapi Alhamdulillah semua dah selesai.. aku terpaksa terima cara dia yang memang macam tu.. sayang, love, cinta, qaseh.. bagi dia itu perkara biasa antara dia dan kawan2.. tak da makna apa2.. sayang, cinta, kasih yang tulus hanya untuk isteri dia sahaja.. huhu.. tak kisah la nak kata aku ni lurus o apa.. aku ja yang tau.. 

“ hanya b d hati abang” cukup la dengan ungkapan tu… terima kasih sayang..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™