16 September 2012

KEKASIHKU KEMBALI KEJA..;-(

Aku sedih......... abang dah g dah... kjap ja masa berlalu... tgh tulis entry ni air mata sedang menitis... mmg ini cita2 abang.. impian yang kami kongsi bersama sejak kami couple lagi... dan alhamdulillah rezeki tu ada lepas kami kawin... abang dah berjaya capai cita2 dia... aku hepi... hepi untuk dia... tapi itu la..abang balik dan pergi... dan setiap kali abang pergi beginilah keadaan aku... air mata akan mengalir tanpa henti... orang yang tak duduk d posisi aku takkan penah faham apa yang aku rasakan.. saat berpisah... saat terakhir dia mengucup dahi.. saat terakhir berada dalam pelukan dia... kemudian menanti dan terus menanti kepulangan dia lagi... aku akan sibukkan diri dengan aktiviti kuliah... moga aku kuat untuk tempuhi dugaan ni... aku pasti akan merindui dirinya... pasni walau apa pun yang terjadi... ini la aku..saat ni waktu ni..bukan aku yg dulu2,bukan juga diriku yg akan datang...

Abang g keja---- 15 Ogos 2012, Rabu

Abang balik---- 13 Sep 2012, Khamis

Abang g keja balik----15 Sep 2012, Sabtu


-----<--{@  sekumtum mawar untuk dirimu yg aku sayang..Mohd Ezri Ramli

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™