16 September 2012

MESEJ ABANG..

" Cyg... abg dlm boat dh" 1124pm

Terasa sayu sangat dapat mesej tu.. bermakna dah tak dapat nak contact macam biasa dah.. ;-( aku hanya menanti panggilan dari abang jaa... cepat sangat masa berlalu... asa kejap sangat abang kat kampung.. now aku dah kat uum n abang dah kembali ke tempat kerja dia yang tak pasti bila plak akan kembali... ;-( dan air mata ini mengalir lagi.. ternyata aku begitu lemah untuk hadapi suma ni... tapi aku akan cuba untuk jadi lebih kuat supaya aku mampu untuk jadi kekuatan abang...

Apa yang membuatkan aku sedih sebenarnya adalah sebab kami jarang dapat contact... sepanjang hubungan kami kami tak pernah berenggang melalui telefon...hari2 mesti mesej o kol... tapi bila abang dah kja macam ni jarang dapat kol apatah lagi nak mesej... 1 bulan asa macam 1 tahun ja... huhu

Moga hati ini sentiasa d beri ketabahan untuk menghadapi segala dugaan...
Setia menanti ------> isterimu yg tercinta, Nazirah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™