27 October 2012

BESTNYA AIDILADHA KALI NI...

aku: abang dok baca dak blog b?
abang: dakkkk..

haa.. jujur tak abang? hihihi, aku tak kisah pun abang baca o tak, keja aku tulis ja apa yang aku rasa, jangan tak tau, bukan senang nak menulis ni, walaupun kita ada cerita tapi kalau takdak mood memang tak tau nak tulis apa, semuanya berkaitan mood, kalau mood datang terus ja dari hati, ke jari jemari n taip. semua ni kenangan, nanti bila aku takdak, abang boleh la senyum sorang2 baca blog aku ni, apa yang aku kutuk2 dia, tulis tentang kami dua, kisah hidup aku yg dia mungkin terlepas pandang, apa pun aku cuma nak dia tau yang aku sayang dia, and nak dia ingat aku sebagai seorang yang selalu sayang dia...;-)

Haaa..tajuk lain isi lain, hehe~ nak tahu nape aidiladha kali ni best??

Best sebab ada abang.....................;-)
Raya sesama.....
SEDONDON lagi tau..peuwiitttt,hihi
G jalan2 umah kawan2.....
G jalan2 umah sedara.....
Suka bila ada abang.....
Asa lengkap ja hidup.....
2 kali dah raya tanpa abang ;
  • raya haji tahun 2011
  • raya puasa tahun2012
Dan kali ni abang ada..hepi sangat!!
Sempat snap gambar berdua...(nanti upload)
1st time tau kami pakai sedondon!

Buat abang, bb sayang abang sesangat..thanx 4 everything dear..love u muah!!



*Mohd Ezri bin Ramli, kau adalah anugerah terindah dalam hidupku..
-
-
-
-
-
-
-
( gaduh? sedangkan lidah lagi tergigit, kekadang tergigit sikit ja, kekadang tergigit sampai mengalir air mata, its normal! )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™