31 October 2012

MASA JADI TUNANG ABANG..

Tengah kelebek2 album dalam fb, tetiba ada satu pic bertarikh 10/9/2010 -hari raya-
Maksudnya pertama kali sambut raya sebagai tunang abang..;-)
Kami bertunang 14 Feb 2010, jangan salah faham ek, tak rancang pun nak tunang hari valentine, KEBETULAN ja tau. huhu..
Raya time ni sedih sebab aku pakai baju raya lama. kami dah rancang nak pakai sedondon, malangnya baju yang dtempah tak siap. sedih kan.. sebab tu la lepas kawin baru berpeluang nak pakai sedondon. tengok la, aku pakai baju biru, abang pakai t shirt merah, 'sedondon' sangat kan..hihihi
ok, tak nak panjang cerita, tempek ja gambar lama yg telah d edit, bagi nampak comey skit, hakhakhak
Kat umah abang ni, see abang maintain ja kan dari dulu sampai la.

*entry spontan ja ni, banyak lagi entry yang rancang nak tulis tapi tak tertulis, rupanya spontan macam ni baru best, klu rancang nak tulis ashik tangguh ja, sekarang senang, on laptop, ada idea terus taip,(^_^)

- kes Berita mengejut sebelum ni dalam proses pujuk memujuk skang. mood aku kurang la mungkin cik p sedang beroperasi. abang? layan ja karenah aku, seperti biasa. abang.. abang.. huhuhuhuhuhuhu

('v') Aku mencintaimu lebih dari nyawa sendiri... ('v')
Mohd Ezri bin Ramli

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™