25 February 2013

Abang mesej!!

Punya la lama aku nunggu depan laptop ni sambil BW rakan2 yang lain, akhirnya dapat juga mesej dari abang, al kisahnya semalam ada la sikit salah faham, n abang stop g solat, then hampir tengah malam dah tak dapat nak contact, huhu, mau tidur bertemankan air mata aku semalam. Pagi tadi abang mesej kat fb, abang gtau pas solat tu abang ingat nak kol aku dalam kul 12 gtu, tak sangka plak abang tertidur sampai pagi, bila jaga dah ada kat tengah laut, line pun tak dak dah, huhu. See, abang tak marah aku pun, seriusly aku memang terharu sangat dapat mesej tu dari abang, lagi la bertambah tambah rasa bersalah aku pada abang,hukhuk. Tadi masa chat dengan abang aku tanya lagi, abang marah aku ka? abang jawab tak, hukhuk. 

Abang, bb mintak maaf.............................................huhu

3 comments:

Unknown said...

So sweet dear :) hihi....
semai kepercayaan dalam diri dear :)
InsyaAllah bahagia dunia akhirat...
bila hati merindui...zikirlah hati dengan Ayat Al-Quran...InyaAllah...:)

lila. said...

sweetnyer ada kekasih hati ^^ harap berkekalan yaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™