7 February 2013

LETIH SANGAT MALAM NI~

Malam ni aku letih sangat, skang tgh taip entry ni sambil tersandar kat kerusi malas, menunjukkan betapa malasnya aku, mata layu dah macam haperr lagi, jari jemari slow ja menari nari atas keyboard ni, huhu, tadi sakit kepala siap sempat terlelap lagi, gagah juga on laptop, buka blog, malam ni sempat join satu GA, jalan-jalan kat 2-3 blog, komen tak ingat la aku komen tak, huhu, balas kunjungan n follow blog yg join GA sama dengan aku. Itu ja aku mampu, ni kira nak off n tido ja, tak sempat dah nak menghadap seperti malam2 sebelumnya, huhu.

Alhamdulillah dengan sekali lafaz Wani sah menjadi suri hidup Ein yang sah, next entry aku update sekali gambar k, malam ni surrender, huhu.

1 comment:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rajin gak nazirah on9 mlm2...akak skang ni dh xon9 malam ker cuti ker sbb dok melayan qalief jer hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™