24 February 2013

PENGUMUMAN MINI GA!!

Dengan ini saya nak buat pengumuman yang saya akan mengadakan mini GA sempena ulangtahun perkahwinan saya yang kedua pada 27 Feb ini, alhamdulillah. Kenapa mini, sebab saya rasa macam tak layak ja nak buat GA, huhu. Saya akan lancarkan mini GA ni pada 27 Feb nanti.. Dan akan tamat pada 17 March iaitu 1st date kami, ngee~ nak juga tarikh special. Kiranya Mini GA ni akan berjalan selama hampir 3 minggu, tapi tak sampai 3 minggu..;-)

Ni 1 st time saya nak buat Mini GA tau, gementar, gemuruh, takut semua ada menanti dapat sambutan o tak..

Kenapa tetiba membahasakan diri sebagai "saya"? Sebab selalu asa macam tulis kat diri sendiri, macam tulis diary, tu yang bahasakan "aku", tapi kali ini sah2 la berkomunikasi dengan orang ramai, nak umum GA, nak orang join, bukan macam tulis diary dah. Itu la bahasakan diri "saya", hihi

Jom pakat2 join nanti tau, tunggu 27hb nanti, saya akan lancarkan mini GA tersebut.. ;-) Nantikan..............................Terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™