1 February 2013

Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar

klik SINI untuk join...
Banyak sangat lagu yang aku minati, lagu yang mengingatkan pada sidia adalah lagu Untukmu Sayang nyanyian Febians, tapi untuk kali ini taknak letak lagu tu, nak letak lagu favourite lain iaitu daripada STINGS.


"DALAM DIA AKU MENCINTAIMU"

Entah Mengapa
Ku Rasa Tak Menentu
Semenjak aku
Mengenali Dirimu Sayang

Terbayang-bayang
Wajahmu Di Mataku
Hingga Tersentuh Rasa Indah Di Kalbu
Apakah Ertinya

(*)
Aku tak tahu mengapa aku rindu
Inginku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Di dalam diam aku menyintaimu

Ku harap kau faham perasaanku
Yang kini dilamun rindu padamu
Sungguhnya aku telah jatuh cinta

Oh, indahnya bila bersamamu
Moga kau dapat terima
Cintaku dengan ikhlasnya
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impianku.

Nak story kenapa lagu ni menjadi salah satu lagu favourite aku, sebab lagu ni mengingatkan aku detik-detik perkenalan aku dan abang, saat aku merasai sesuatu di hati ku, cewwaahh.. Aku jatuh cinta <3

Note: Tak berapa minat lagu omputih, hati jiwang minat lagu melayu 80-90an, ngee~

Tag
http://atieyusoffamily.blogspot.com
http://ibulala.blogspot.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™