8 February 2013

Tahniah Ein & Wani 07/02/2013~

Seperti yang dijanjikan aku akan story mengenai akad nikah Ein & Wanie, tapi sebelum tu, alhamdulillah syukur sebab diberi kesihatan yang sihat malam ni, walaupun petang tadi mengalami ceri beri, huhu.

Ok, kelmarin aku n abang bertolak ke rumah pengantin lelaki lebih kurang jam 4 ptg, dekat jer pun,kot pida-pida ni ja pusingnya,hihi.

Kan nak akad nikah lepas asar, hampir2 kul 5 baru kami bertolak ke masjid, pengantin pompuan dah lama sampai, ngee~

Wani..Wani, tangan sejuk lebih pada dia yang nak pegang tangan tok iman n lafaz akad, hihi. “ ketaq kak, ketaq kak” lawak betul, serius tangan dia sejuk gilerr, dari aku sampai kat majid hinggalah Ein selesai lafaz akad tu, dasat tul.

Alhamdulillah dengan sekali lafaz Wani sah menjadi milik Ein, entah nape, saat Ein lafaz akad tu n bila saksi cakap sah, aku plak yang terlebih emo, teringat saat aku menjadi milik abang yang sah 2 tahun yang lalu. Bergenang juga la air mata, sedap ja pesan kat pengantin pompuan jangan nangis, alih2 aku yg hampir nangis, haha.

Esok mungkin busy, ntah sempat tak nak online pagi, petang dah kenduri, malam mesti letih kalau ikut depa p photoshoot, haa, kad kenduri Wani & Ein comey sangat tau, tak caya klik SINI..

Ok la jom kita layan 2-3 keping gambar..

Aku lerr tu, sapa lagi, haha, comey kan pengantin, baru 22 tahun..

Pasangan secocok, merpati sejoli, Ein & Wanie at rumah Wani..

Debaran pengantin perempuan~
*Tiada apa yg lebih bahagia saat disatukan dengan insan tercinta...;-)




2 comments:

FarhanahAdzlan said...

comel pengantinnya. kahwin muda alhamdulillah :) smoga berkekalan till jannah :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga berkekalan hingga akhir hayat...comey jer pengantin :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™