11 March 2013

Hadiah mini-ga-sempena-2nd-anniversary dah sampai..

Alhamdulillah… satu daripada hadiah mini GA dah sampai.. memang satu jer pun sebab dua lagi tu sponsor,hihi. Bestnya, satu untuk koleksi aku dan satu lagi untuk pemenang. Siapa la gerangan yang bertuah tu kan.. sebenarnya semua berpeluang untuk dapat, cuma bergantung kepada rezeki masing2 ja. Jadi pada sesiapa yang join mini GA ini, sudi2la klik SINI..

Tinggal 6 hari ja lagi, jom pakat2 join sebelum terlambat!!

Hepi sesangat sebab akhirnya dapat juga memiliki buku ini..hihi


Sebenarnya salah satu buku yg aku dapat ni reject, sedih sangat tau, sebab aku sangat2 excited bila mak aku gtau buku dah sampai, bila aku balik n buka tengok dapat buku reject, kecewa sangat.



Tapi alhamdulillah, Allah permudahkan urusan aku, malam tu juga aku send kat pihak penerbitan tentang hal ni, keesokkannya aku mendapat maklumbalas kata maaf dari pihak tersebut, dan mereka telah pun post buku baru sebagai gantirugi, alhamdulillah.. manusia tak lepas dari melakukan kesilapan.

2 comments:

QasehnyaRania said...

tak cover je kan..yang penting isinya.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™