12 March 2013

" LAIN DARI YANG LAIN"


"...ada 3 lagi aku menang, 2 keychain, satu lagi nnt aku story dalam entry yg lain plak, sebab ia lain dari yg lain..." dari entry INI

Kenapa aku cakap lain dari yg lain, sebab ni 1st time aku dapat hadiah berupa pakaian, memang teruja sangat bila owner GA post kat entry yang aku join tu, gini haa..


Dengan pantasnya aku pun buka la link tersebut, dan betapa hepinya aku bila mendapati link blog aku  kat situ, tgk ni..


Syukur sesangat atas rezeki yg dikurniakan..
Memang tak sangka sebab salu masuk jarang nak menang tapi bila dah tertulis rezeki kita insyaAllah..TQ FD.. ;-)

* promot lagi, pada sesapa yg terbaca entry ni, sama ada secara sengaja atau tidak, jom la join mini GA aku yang sedang berlangsung dan akan melabuhkan tirai dalam 5 hari lagi... klik --->> SINI

2 comments:

Fatin Diana said...

okay, baru perasan entri ni. ekeke. tapi maaf ye kak sebab kena tukar dengan baju lain dari gambar tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™