12 May 2013

DOODLE KEDUA DARI SEGMEN APIT... la~la~la~

Sebelum 2 entry yang di janjikan, aku nak gtau la aku dapat doodle dari apit, lama dah…. Aku jer yang tak sempat nak update, sibuk la katakan, now baru nak update, kalau nasi tu org cakap dah lama basi, whatever la, nak update juga, nak gtau aku dpat doodle ni comey sangat, macam doodle yg hari tu tu..hihi.. dannnnnnnnn aku nak jadikan ia sebagai watermark aku yg baru…. Yeyyy!!! klik SINI untuk tgk segmen tu..

Ni haa doodle tersebut…


Sekali lagi tq u so much apit, buat lagi segmen camni, confirm join!! hihi

1 comment:

Unknown said...

Anda ada masa terluang...tunggu apa lagi...jom kita mencari cinta


jom join

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™