14 June 2013

Bila di khianati..

Demi Tuhan sakitnya hati ini bila tau orang khianati kepercayaan kita... Pengalaman ini akan aku simpan agar tidak bodoh untuk ulangi perkara yang sama!!

Ya Allah, kenapa sampai saat ini aku masih sukar untuk melupakan apa yg telah di perlakukan terhadap aku,  tidak redha kah aku dengan semua yg terjadi, sakitnya sakitnya sakitnya..

Demi Allah mengapa tergamak dia khianati aku saat tu, begitu tulus aku percayakan dia, begitu tinggi kepercayaan yang aku letak..

Ya, perkara lalu usah di ungkit atau dikenang, tapi andai skang aku dikhianati dan d masa depan aku mengetahui,

adakah perkara sama akan dikatakan kepadaku iaitu perkara lalu usah di ungkit,

kerana masa sekarang akan menjadi masa lalu pada masa depan,

andainya ini terjadi, masih ada lagi kah ruang kemaafan di hati aku?

p/s
Jangan kamu terlalu meletakkan sepenuh kepercayaan terhadap seorang yang kamu sayang, kerna saat kamu dikhianati, tidak ada ruang dan kekuatan untuk kamu bangun semula... Sakitnya terkesan sampai hujung nyawa, kamu mungkin boleh memberikan kemaafan namun untuk melupakan tidak sama sekali...

3 comments:

ejulz said...

betul tu.. terlalu perit bila dikhianati orang yg kita terlalu percaya..

Mummy MM said...

Kalau saya, saya memang tak percayakan sapa-sapa kecuali keluarga saya. Makin2 dengan Incik Boss. Saya tak pernah percayakan dye. Saya takut sangat nak percayakan seseorang lagi sebab saya dah pernah rasa dikhianati.. Sakit sangat-sangat.. Huhu..

QasehnyaRania said...

ya betul.jgn letak 100%.
akhirnya kita yg frust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™