18 June 2013

Malam last..huhu

Esok petang aku exam dinamika, tengah study ni, rest jap, teringat nak update blog, malam ni last dah aku  dalam bilik ni dengan roomate aku, esok malam kitorang outing then pagi terus hantar g stesen bas.. (T__T)

Entahlah, terasa sangat, mungkin roomate dah sem last kan, klu sebelum ni sama sem, jadi bila cuti dlm otak set sem depan akan jumpa lagi, tapi kali ni, tak dak dah, seriusly aku paling benci perpisahan!! sedih nya, entah la, sensatip kan aku ni..

Pagi hantar roomate tu aku balik bilik kemas barang, abang datang ambik aku petang tu, mmg tak boleh nak duduk dalam bilik, kang aku nangis plak, macam malam pertama abang tinggal aku g keja, masuk dalam bilik tu asa sunyi ja, xmo3... better aku balik, kat rumah ada roomate, hihihihi

Roomate aku kat rumah suma dah kenal kan, roomate aku kat u nnt aku introduce k, siap sekali gambar, skang bizi, tak sempat nak edit gambar, hihihi

*Esok, 2nd last paper...

4 comments:

Unknown said...

Alolo dik sabar ye...hihi..:)
rindu adik

QasehnyaRania said...

buat yang terbaik utk diri sendiri k.

jom semak link peserta ;)
trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

Mummy MM said...

Semoga berjaya dalam exam Kak Nazirah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™