21 July 2013

Aktiviti Aku..2 hari tanpa abang,huhu

Hari ke 7 aku berjauhan dengan abang, dan hari keenam abang di laut.

Hari ke empat

19 Julai 2013, Jumaat, 3.05pm, aku dapat panggilan dari abang, masa ni aku dalam kereta, dengan mak ayah mertua, dengan adik hazirah, otw g alor setar, nak cari baju raya, kononnya la, haha
Cakap dengan abang kejap sangat, huhu. Xpa la yang penting aku tau abang sihat kat sana, alhamdulillah..;-)

Hari kelima

20 Julai 2013, Sabtu, aku tak dapat lagi panggilan dari abang, sedihnya, huhu. 20 Julai aku sempat ja online tengah hari tu, petangnya aku balik kg. (rumah aku). Ralit-ralit main dengan adik Solehah, petang tu aku tak online pun, malamnya roommate aku mesej mintak tolong aku updatekan no fon dia kat portal, aku dengan semangatnya on laptop, cocok BB, sekali naik terminated, tanjat boboy tau… x dapat la aku nak update blog o blogwalking, aku layan tv jerla semalam, huhu

Hari keenam

21 Julai 2013, Ahad, hari kedua tanpa panggilan dari abang, aku sibukkan diri bermain dengan adik Putih aku, dan hari ni aku keluaq g Jitra dengan anak sedara pupu aku, aku bayar bill broadband, post hadiah pemenang segmen aku, then g beli barang, usha2 baju raya kat Jitra Mall a.k.a Aneka tu, TERbekenan pulak, haha, terus ambik ja la, harganya ok la, mampu milik. Aku ronda2 sumanya RM150+-, yang aku dapat ni kureng la sikit, macam tak kenal aku, payah la nak beli barag mahal, bagi aku, kalau nak beli barang mahal, biar kita betul2 puas hati dan berbaloi dengan harga yg kita bayar. Haiiii rindunya kat abang!!!

21 Julai 2013, something happen..;)



3 comments:

Unknown said...

semoga hari esok memberi seribu makna buat adik tau :)

Bunda_nora said...

salam ukhuwah dari bunda dan selamat menjalani ibadah puasa...

Kekzamanis said...

Apa yang berlaku on 21st July tu? Saspen pulak.. Hehe.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™