31 July 2013

Bila hati ini disakiti

Bila aku terluka, siapa lagi yang mampu buat hati aku terluka? Ini diari umum, pasti akan ada yang membaca, sama ada secara sengaja atau sekadar singgah sahaja.

Segala yang aku cerita ada tapisannya, cukuplah sekadar buat diri ini faham apa yang sedang berlaku pada tarikh ini dalam diari hidupku, mana tahu andai satu hari nanti aku pergi, dia akan mengerti apa sebenarnya perasaanku ketika ini.

N A Z R A, seorang budak lepasan SPM, berasal dari Langkawi, Kedah, siapa budak ni, entah aku sendiri pun tak tau dia sapa, tapi kehadirannya berjaya buat hati aku terluka, tahniah!


Dan tahniah juga pada orang yang sedang bergelak atas kelukaan ini, anda memang hebat! insyaAllah anda juga akan rasa apa yang aku rasa sekarang. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™