31 July 2013

KAD RAYA DARI ECA N KAK INA ;-)

Salam, kelmarin 30 Julai 2013, aku balik kampung, macam jauh ja kan, balik matang kong la, aku p ambik adik hazirah kat sekolah n terus balik, malam semalam aku dah balik, tapi mak n ayah lupa nak gtau, malamnya ayah kol gtau yang ada surah dari Sabah n Sungai Petani, aku dah agak dah, mesti kad raya, hihi

Jom layan kad raya dai Eca n Kak Ina ( IntanBerlian )

BOOKMARK DARI KAK INA
Ada kisah disebaliknya, aku punya excited buka, aku just ambik bookmark tu ja, tunjuk kat mak, tunjuk kat ayah, hihi, then adik zirah ambik nak tengok, masa dia nak simpan balik tu, macam ada something lekat, dia pun tgk la, dia gtau, "kak ada apa tak tau" rupanya keychain comey tu, tak kisah la orang panggil apa, asal boleh gantung suma aku panggil keychain, hihi, thanx  Kak Ina..;-)

KAD RAYA DARI ECA
Sabah malii, jauh, Eca suruh tinggal alamat pada sesapa yang nak kad raya dari dia, dengan pantasnya aku join, hihi, alhamdulillah dah sampai, eh, lupa plak nak tangkap namecard Eca, dalam kad raya ni ada namecard Eca, untuk pengetahuan suma, Eca ni pengedit BLOG, dan................blog aku yang cun melecun ni Eca la editkan, cantik kan cantik kan, hihi, haaa, blog KAK INA pun Eca yang edit tau, aku dapat tau Eca ni tukang edit pun dari blog Kak Ina la...;-) 

Tengah tunggu kad raya dari rakan blogger yang lain...hihi

*pemenang kad raya dari segmen Nabila Biela suma aku dah post, maaf kepada 2 orang yg gagal bagi maklumat, dan bila aku terjah no respon sampai sekarang, so, mungkin takda rezeki anda...

2 comments:

IntaNBerliaN said...

nasib baik sampai sblm raya.. hihi

Unknown said...

untungnya...cik akak tak dapat lagi kad raya nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™