12 October 2013

Abang dah balik laa..

Lama juga nyepi, nak tenang diri dari si polan ni, hmm, nasib la dapat sokongan dari kawan2 supaya jangan fikir sangat benda ni, anggap ja dia sakit, ok fine… serah kat Allah ja benda ni kan, moga diberi petunjuk dan hidayah.KAWAN TIKAM BELAKANG

OK berbalik pada tajuk di atas….. Al kisah, aku kol mak mertua aku, niatnya nak ingatkan ayah mertua aku suruh ambik aku la petang Khamis tu. Sekali mak mertua aku gtau boss balik, aik, boss mana mak, boss kita laa, hihi, maksudnya abang la, haishh, tak gtau pun yerrr, nak buat surprise ler tu, ;-)

Rupanya abang sampai pagi tu, abang gtau aku, abang nak buat surprise, tengok2 mak p bagitau plak, huhu, aku gelak jela, abang memang suka gtu. Kesimpulannya raya ni insyaAllah berdua..;-) Alhamdulillah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™