16 December 2013

3rd check up 14 weeks ;-)

Keadaan masih lemah, sakit kepala yg berhari2, iberet folic?? Dah tak makan sebab muntah teruk, skang makan Obimin. Ambik kat klinik Dr.Noriah, sekali dengan scan 12w, alhamdulillah, semuanya baik kata doc, doc bagi ubat sakit kepala sebab aku ngadu yang aku alami sakit kepala yang kerap.

Kenapa scan, sebab aku tak sabar nak tengok baby kecik ni, hihi.. nak tunggu kerajaan lambat sangat, hujung bulan satu tahun depan (26 Januari 2014), total sekali ubat rm52, ok la, masih dalam kemampuan kan. bp aku 100/60..

Kelmarin 3rd check up untuk klinik desa, berat badan? Aku memang betul2  takdak selera makan skang, tapi alhamdulillah naik juga 700g, hihi

Skang kat u, aku tak dapat nak update macam selalu sebab aku dah ada dalam bulan peperiksaan, kira ada waktu lapang ja aku akan update, jadi ssapa yg jemput aku join GA tu, aku mintak maaf bebanyak, huhu. Ada kelapangan ja aku akan join, maap yerrr..

Kesimpulannya,

3rd chek up..

Berat  : 44.7kg
Baby : 14w
Hb : 10.8
Bp : 100/70


Next check up di klinik desa pada 5/1/2014, 3 minggu sekali sebab hb ngan bp aku tak stabil, huhu..

1 comment:

Ibu Lala said...

All d best nazirah. Moga dapat result yg cemerlang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™