17 December 2013

Ikhtiar aku..

Apa yang aku usahakan adalah ikhtiar aku, namun apa yang aku dapat semuanya kehendak Allah..

2012, aku pernah try lumiglow, aku order kat page Senang Hamil, habis sebotol aku sapu dengan konsisten, alhamdulillah senggugut aku hilang dan miss p aku berjalan dengan lancar sekali, masuk botol kedua, aku alami alergik, jadi aku main sapu ikut suka ja, mungkin disebabkan hormon baru nak stabil tapi dah tak konsisten, maka miss p aku datang pada bulan tu dengan teruknya. Habis botol kedua, aku stop. Info, harga dan segala testimoni boleh klik link kat atas tu.
sumber
Aku juga pernah try jus perawan, tapi tak habis sebotol pun, tak tau nape aku stop. Yang ni aku beli kat supermarket ja. RM26 kalau tak salah aku.
sumber gambar
2012 juga aku check kesuburan kat klinik, time tu miss p aku ada masalah, buat xnak stop plak, hadoii, dah check, dpt result doc bagi ubat subur, kena makan hari kedua kita ‘datang’. Then tepat hari ke 21 kita kena gi klinik semula, ambik darah utk check kesuburuan, result akan tahu 3 hari camtu, alhamdulillah yg second ni ok. Aku check kat klinik Dr. Noriah, RM40 ambik darah, RM40 ubat subur. Aku buat dalam 2 kali klu tak salah, maksudnya 2 bulan la.

Then aku try VCO, banyak botol juga la aku amal, period senggugut macam biasa, entah apa perubahan pun aku tak pasti, aku main telan ja, sebab dia semula jadi, tak dak kesan sampingan apa2, alang2 dah beli tu makan jela, kesan dalaman kita tak tau kan. Aku stop juga, haha, nampak, tak pernah nak kekal degan satu2 produk! yang ni RM30.
sumber gambar
Stop VCO aku try plak produk dari Sendayu tinggi, D’FOLIA, haa, yang ni agak terbaik sebab abang tegur, hihihi, malu lak nak cita, search sendiri la apa kegunaan d’folia tu, hihi.

sumber gambar
Ikhtiar kedua terakhir aku adalah mengurut, bayangkan sepanjang hampir 3 tahun aku kahwin, sekali pun aku tak pernah p mengurut, padahal aku senggugut punya la teruk, entahlah, tak sampai seru kot, cuti sem hari tu awal bulan 9 sebelum aku masuk u, aku g mengurut, 3 pagi berturut-turut, sedap rupanya, hihi. Sepagi makjang tu ambik rm20.

Lepas ja aku ngurut, miss p pun datang, alhamdulillah, 1st trial aku telan juga la ubat sebiji, tapi salu aku kena tidoq, ni aku dengan slumber ja kemas barang nak balik u, senggugut aku alhamdulillah x asa sangat pun, aku masih mampu utk bangun dan buat aktiviti harian! Teruja ni..haha

Ok last ikhtiar aku adalah jamu susuk dara, aku order kat KAKMAS, Agent  Jamu Susuk Dara dari Langkawi, kawan sekolah abang, aku ambik, Jamu Pengantin Dara, Feminine Wash, Coklat Love Habibi, ngan Minyak Ikat Kasih, berbaloi2, apa yg blocking2 suma keluar habis, hihi.. boleh klik link kat atas tu untuk ke fb Kak Mas dan tgk segala testimoni pengguna.
sumber
FEMININE WASH RM48
sumber
COKLAT LOVE HABIBI RM48
sumber
MINYAK IKAT KASIH RM65
JAMU PENGANTIN DARA RM65

Aku beli sikit-sikit, 2 barang, 2 barang, sumanya ditanggung beres oleh En. Boss a.k.a abang...thanx so much sayang..love u ketat ketat, hihi..Alhamdulillah, dengan kuasanya…masa aku tengah ambik CLH tu, aku asa lain macam, aku terus contact Kak mas dan tanya,  Kak mas gtau kalu asa lain, p check, kalau double line, stop, sebab CLH panas...2 hari aku stop sebelum aku check.. alhamdulillah...syukur yaAllah..;-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™