11 February 2014

Result semester 5

Sem ni tak dak semangat nak cek, semua orang dah cek kelmarin, aku jer baru cek hari ni, sebenarnya aku cuba dari semalam lagi tapi tak boleh buka, loading ja memanjang, so pagi ni aku dengan pantasnya on laptop dah cek, lambat juga, tapi at least result tu muncul la juga kan, tak dak macam tunggu buah jatuh dari langit..

Bermula semester satu, result semester 2 aku turun 0.01,
semester 3 turun lagi banyak 0.04 dari semester 2,
semester 4 naik 0.05 dari semester 3,
dan semester 5 ni, ALHAMDULILLAH naik banyak… naik 0.21 dari semester 4

Semua subjek lulus, tak dak C,walaupun tak capai target yang aku impikan, tapi aku tetap bersyukur sebab aku lulus semua subjek, Allah dah permudahkan urusan aku agar aku tak payah nak repeat paper, thank you Allah…;-)


Sabtu ni nak kena daftar... masa tu baby dah 23w, hope aku kuat nak hadapi hari2 kat U nanti, amin..

4 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. alhamdullilah. semoga terus naik ye. hehe study hard (",)

nabila biela said...

wah..tniah kak...sy hari khamis ni baru boleh cek...insyaAllah semuanya baik2 je nanti..akak n baby..hihi

QasehnyaRania said...

alhamdulillah good luck dik.
in shaa Allah smga dipermudahkan amin

Sheila Salim said...

murah je buku abg abil. tak sampai rm30 kalau tak silap sheila... hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™