1 March 2014

Tujuan syarat bloglist..

Tujuan aku letakkan syarat bloglist untuk miniGA ni bukan apa, sekadar untuk menyenangkan para peserta bila pengumuman pemenang di umumkan, kalau lepas pengumuman nak buang bloglist tu, terserahlah…

Aku ok jer kalau ada yang tak letak, tapi make sure alert bila pengumuman di umumkan, pengalaman aku, dah dua kali aku jadi penganjur GA, aku sponsor 2 item untuk kedua dua GA tersebut, satu GA tu dua2 tak tuntut, masa yang diberi untuk tuntut bukan sehari dua tau, tapi berminggu, satu GA lagi sorang ja tuntut..

Aku ada inform kat owner yang hadiah masih ada yang tak tuntut, owner tanya aku, nak buat 2nd pengumuman ka, means cari pemenang lain, aku gtau tak payah lah, hadiah tu aku masukkan jadi hadiah untuk miniGA aku, dah kebetulan aku nak anjurkan miniGA kan..

Apa pun, rezeki dah tertulis, kalau nama kita terpilih sekalipun kalau tertulis tu bukan rezeki kita, kita takkan dapat hadiah tu. insyaAllah kalau ada rezeki ia akan tetap jadi milik kita.. gud luck semua..;-)

1 comment:

QasehnyaRania said...

betul tu smga diberi kemudahan kpd kedua dua pihak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™