16 April 2014

Hantar borang praktikal ke JPAM

3 April 2014, aku start cuti sem, tapi 2 April aku dah cabut, kuikui, Khamis ada 2 kelas, 1 kelas batal.. jadi kemalasan melanda untuk gi kelas yang satu lagi, so malam tu abang datang ambik, abang tak boleh datang ambik siang sebab abang keja, abang keja dekat area rumah ja, buat aluminium, kja sekali dengan abang pupu dia, ok la daripada dok saja, masyuk juga kalau kja kan, ;-)

Malam tu la aku teringin nak makan cool blog, tapi disebabkan abang datang ambik lambat, kedai cool blog pun dah tutup, hukhuk

Malam tu aku gtau abang, boleh tak teman aku gi hantar borang kat wisma persekutuan, abang cakap nape tak gtau awal2, huhu, yerla kan abang kja dengan orang, nasib la ada Izwan, adik abang, mintak tolong dia la. Borang untuk praktikal.

Khamis tu dalam kul 11 kami gerak, salah tempat la, aku gi Wisma Persekutuan Anak Bukit, padahal, Wisma Persekutuan Alor Setar, haha, nasib p dengan izwan, kalau p dengan abang confirm kena bising, kuikui..

Sampai ja sana kami sesat, kot mana plak nak masuk ni, last2 Izwan pusing p kot belakang, rupanya jalan masuk dia kat depan sekolah Cina belakang tu ja. JPAM kat tingkat 6, bangunan macam lama sikit la, tak kisah la, ada kafe kat bawah tu, aku pun naik la, jumpa kaunter hadapan gtau nak hantar borang praktikal, kebetulan yang kat kaunter tu kawan member baik aku, ZUNI. Nama Alia. Dulu dia pun praktikal situ, skang dah kja tetap, rezeki dia..

Aku masuk jumpa puan Fatimah, yang in charge bahagian praktikal, sembang pi sembang mai, settle, nanti dia akan kol aku, aku doa yang terbaik jala…

Balik tu dengan hepinya ajak Izwan p beli cool blog, nasib la dia layan j akak ipaq dia yang banyak ragam ni, haha, kami singgah ct plaza, aku kol ZUNI tanya cool blog Alor Setar area mana, dia gtau kat CT Plaza.
Atas keta tu juga licin aku makan, haha, merap Izwan lagi ajak dia p kat ZUNI plak, dia on ja, tapi memasing tak tau jalan, maka kami pun meronda la kat bandar Alor Setar tu cari travel Agent Asari Murni, dari situ la aku dapat menikmati keindahan bunga ‘sakura’ alorsetar, indah sangat!

Lepaking dengan Zuni makan tengah hari pa suma, kami pun bertolak balik. Moga dipermudahkan segala urusan.

TQ Izwan. Sekali sekala buli adik ipaq, hikhikhik

1 comment:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
dpt cool blog.dpt settle borang praktikal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™