19 October 2014

Pemenang MiniGA by Nazirahnyerr

TAHNIAH..

Aku update senarai pemenang guna hp.. begitu juga dengan pemenang..gigih print screen dan edit, skli nak upload x blh..xtau nape..huhu

Jangan risau..walaupun xdak bukti random.org tapi aku melaksanakan tanggungjawap memilih pemenang dengan telus. Tanpa pilih kaseh. 

1. Keychain Sarawak
No 7

2. Keychain Melaka
No 18

3. Keychain + klip
No 8 & 39

4. Topup RM10
No 9 & 15

6. Mini coach + klip rambut
No 37 , 5 , 25

7. Handmade klip
No 30 , 35 , 11 , 1

Semua pemenang boleh tinggalkan maklumat seperti di bawah dalam kotak komen. Maklumat tidak akan dipublish.

Nama:
Alamat:
No telefon:
Saya pemenang no:

Semua dah letak saya dalam bloglist. Jadi saya anggap semua alert dgn pengumuman pemenang ini. Tq..

Tahniah semua.

Senarai peserta


10 comments:

Unknown said...

tahniah buat semua pemenang

Jemput rakan blogger join segmen mudah ni: Klik: 4 POWER BANK UTK DI MENANGI !!!
Menyediakan hadiah: 4 unit Power Bank 10,000mAh
Jemput join kalau free :)

Noor Fatin said...

saya dah antar. dapat kan? huhu tak perasan pulak dah publish ke belum.. adei

izzeyda said...

Tahniah buat semua pemenang.. tak de rezeki di sini..

Unknown said...

takda rezeki nak menang..tahniah kepada pemenang..

Aimi Muhamad said...

tahniah semua pemenang...jom cuba join ga kite pulak http://cikjelita899.blogspot.com/2014/10/1st-giveaway-by-cik-puan-jelita.html

Hani Rahman said...

Tahniah kepada semua pemenang ...

Fatin Diana said...

tahniah semua! FD tak sempat nk join mana2 giveaway ;(

najiahs said...

alhmdulillah.awak sy dg terima hadiah.jazakaallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™