3 February 2015

Gelagat Ainul bila nampak laptop

Alhamdulillah..

Kelmarin ada sorang member join FREEMEMBER shaklee, camna tu? Dengan pembelian RM650 ke atas. Jimat RM75 yuran ahli. Hihi. Member aku ambik set subur suami isteri dan OSTEMATRIX promosi, OSTE sangat bagus untuk sakit sendi dan tulang. So sapa mak ayah dia dok merungut sakit lutut sakit pinggang wajib ambik OSTE, InsyaAllah.. Untuk member aku, aku doakan ikhtiar dia untuk hamil berjaya, amin..

Waktu aku register ahli kat member aku, aku on laptop atas katil, sambil main dengan anak dara aku ni, aku bajet dia behave la nampak laptop, memang tak la. Haha. Aku jarang sangat on laptop sebab sekarang update blog, blogwalking semua guna hp ja, sekali sekala on tu memang jenuh berebut dengan anak dara sorang tu la..

Laju ja dia mai kat aku, bila aku angkat letak belakang, tengok dah sampai kqt laptop, cepat kemain. Haha

Sempat juga ambik hp tangkap gambar dia..

Tengok..kemain shok dia dok tekan keyboard tu..
Haa.., hambekk, besar sangat tak boleh jadi. Haha. Kira nak tepuk la tu, tau dah. Pantang ja nampak benda menarik. Lepas tangkap gambar ni, cepat2 aku angkat dia, bahaya biar lama2..

Layan jala karenah anak dara sorang ni. Sebab tu lagi rela guna hp, masa dia tengah nyusu tu aku ambik kesempatan tengok hp, dia dok ralit nyusu kan, so takdak la nak kaco sangat, kadang2 tu sedar2 dah terlena anak aku, haha

#ainulmardhiahmohdezri
#permatahatiayahandabonda

Eh, eh, ada blom join segmen aku lagi ka? Jom laa... klik SINI 

6 comments:

Anonymous said...

hehehe amboi moden sangat dia =)

Siti Yang Menaip

Anonymous said...

http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2015/02/segmen-berkenalan-by-dr-shikin.html

CT tag sini =)

Inani Hazwani said...

amboii dah nak main laptop ke ainul :)

Rafzan Tomomi said...

haha comel. mesti dia teruja tu :D

Mardiah Diana said...

Salam singgah jumaat dik...wahh...pandai dah ainul ni main laptop...

Lama tak singgah sini dik...ainul dah besar dan comel....

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik...wahh...pandai dah ainul yer main laptop...

Lamanya baru akak dapat singgah sini...ainul pun dah besar dan comel...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™